Najczęściej zadawane pytania

Cieszymy się, że korzystasz z aplikacji Momentic. Jeśli masz jakieś problemy czy pytania dotyczące aplikacji, nie wahaj się i napisz do nas - chętnie odpowiemy. Wcześniej jednak upewnij się, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie jest zamieszczona w formularzu FAQ poniżej.

Ogólne (10)

Co to jest Momentic?
Momentic to aplikacja, która za pomocą kilku dotyków ekranu umożliwia stworzenie niezwykłego Fotoalbumu z Twoimi zdjęciami oraz możliwością dodania personalizowanej wiadomości. Dzięki Momentic wszystkie ważne dla Ciebie chwile możesz podarować swoim najbliższym.
Skąd mogę pobrać aplikację Momentic?
Aplikacja Momentic jest dostępna w App Store lub Play Store.
Czy mogę używać aplikację Momentic na iOS?
Tak, aplikacja Momentic została stworzona z myślą o wielu użytkownikach i jest dostępna na platformie iOS.
Czy mogę używać aplikację Momentic na Androidzie?
Tak, aplikacja Momentic została stworzona z myślą o wielu użytkownikach i jest dostępna na platformie Android.
Ile stron może mieć mój Fotoalbum?
Każdy Fotoalbum może zawierać od 24 do 48 stron i posiadać 22 do 46 zdjęć. Dodatkowe strony zostały stworzone na okładkę oraz na stronę ze specjalną dedykacją.
Co oznacza, że zdjęcie nie spełnia wymagań aplikacji?
Dbamy o to, aby zdjęcia w Twoim Fotoalbumie były najwyższej jakości, dlatego każde zdjęcie musi spełniać określone warunki wielkości.
Jakie są wymagania dotyczące jakości zdjęć?
Wybierane przez Użytkownika zdjęcia nie powinny być mniejsze niż 1496 pikseli x 1496 pikseli.
Zdjęcia, których długość najdłuższego boku nie przekracza 960 pikseli, a długość najkrótszego boku nie przekracza 600 pikseli, zostają zablokowane przez Momentic przy próbie ich wyboru. Jakość zdjęć jest weryfikowana przez Momentic tylko w przypadku zdjęć importowanych z pamięci smartfonu Użytkownika i portalu Facebook. Zdjęcia z portalu Instagram nie mają ograniczenia dotyczącego najmniejszej możliwej jakości zdjęcia. Przy wysyłaniu wszystkie zdjęcia są zmniejszane do rozmiaru 1496 pikseli na najdłuższym boku. Krótszy bok jest zmniejszany proporcjonalnie. Zdjęcia, których najdłuższy z boków jest mniejszy niż 1496 pikseli nie są zmniejszane. Orientacja zdjęć nie jest zmieniana. Użytkownik może sam wprowadzić zmiany za pomocą narzędzi kadrowania dostępnych w Aplikacji.
Czy muszę się rejestrować, aby korzystać z aplikacji?
Nie, Momentic jest gotowy do korzystania od razu po pobraniu aplikacji. Nie ma potrzeby tworzenia konta ani logowania się do aplikacji.
Jak zmienić język w aplikacji?
Aplikacja wykrywa język urządzenia. Aby dokonać zmiany w aplikacji, zmień język w swoim urządzeniu mobilnym.
Jakie są warunki korzystania z aplikacji Momentic?
Warunki korzystania z aplikacji Momentic określa regulamin.

Edycja Albumu (8)

Jak stworzyć Fotoalbum w aplikacji Momentic?
Po pobraniu aplikacji Momentic, autoryzuj dostęp do galerii zdjęć, Facebooka oraz Instagrama. Następnie wybierz między 22-46 zdjęć, które chcesz umieścić w swoim Fotoalbumie, skorzystaj z opcji edycji zdjęć oraz okładki, dodaj opisy oraz dedykację albumu. Po uiszczeniu zapłaty Fotoalbum w ciągu kilku dni zostanie dostarczony pod wskazany przez Ciebie adres.
Jak usunąć zdjęcia z Fotoalbumu?
Kliknij na wybrane zdjęcie - skorzystaj z opcji edycji i usuń niechciane zdjęcie.
Chcę dodać do Fotoalbumu zdjęcia z mojego komputera - jak to zrobić?
Momentic to aplikacja mobilna. Jeśli chcesz dodać zdjęcia z komputera, najpierw musisz je przenieść na urządzenie mobilne.
Jak edytować mój Fotoalbum?
Aby edytować Fotoalbum kliknij w wybrane zdjęcie i rozpocznij edycję.
Jak edytować zdjęcia na okładkę?
Zdjęcia na okładkę wybierane są losowo. Aby je edytować należy przytrzymać okładkę.
Dlaczego nie mogę dodać zdjęć z mojej galerii?
Sprawdź w ustawieniach telefonu czy aplikacja ma zezwolenie na dostęp do twojej galerii zdjęć.
Dlaczego nie mogę dodać zdjęć z Facebooka?
Sprawdź w ustawieniach telefonu czy aplikacja ma zezwolenie na dostęp do galerii zdjęć Facebooka.
Dlaczego nie mogę dodać zdjęć z Instagrama?
Sprawdź w ustawieniach telefonu czy aplikacja ma zezwolenie na dostęp do galerii Instagrama.

Wysyłka (4)

Czy mogę wysłać mój Fotoalbum za granice?
Tak. Zamówienia dostarczane są do jednego z 28 krajów (Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy).
Jaki jest czas oczekiwania na wysyłkę Fotoabumu?
Dla Polski w zależności od wyboru formy wysyłki - przesyłka standardowa lub express; czas dostarczenia zamówienia wynosi między 3-7 dni roboczych, dla krajów innych niż Polska, czas dostarczenia zależy od kuriera.
Jak mogę śledzić przesyłkę?
Każda przesyłka może być śledzona za pomocą wygenerowanego po zapłacie numeru zamówienia na stronie obsługującego wysyłkę (Poczta Polska lub GLS).
Co zrobić jeśli mój Fotoalbum został zniszczony podczas przesyłki?
Dokładamy wszelkich starań przy pakowania Twojego zamówienia, aby dotarło w jak najlepszym stanie. Niemniej, jeśli Twoja paczka została zniszczona podczas przesyłki, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres hello@momentic.pl lub hello@getmomentic.com, a my rozwiążemy ten problem.

Coś nie tak? (3)

Jak złożyć reklamację?
Momentic rozpatruje reklamację Użytkownika w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej doręczenia. Użytkownik może zgłaszać reklamacje wyłącznie w formie elektronicznej, dokumentując wady produktu zdjęciem i dokładnym opisem wady, na adres: hello@momentic.pl lub hello@getmomentic.com. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Użytkownika – Momentic realizuje usługę ponownie i dostarcza Użytkownikowi nowy fotoalbum. Nie oczekujemy wysyłki pierwotnego produktu.
Czy moje dane są odpowiednio zabezpieczone?
Tak, dbamy o to, aby wszystkie dane naszych klientów były odpowiednio zabezpieczone. Warunki bezpieczeństwa korzystania z aplikacji Momentic określa regulamin.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami na adres email kontakt@momentic.pl
Close

Skontaktuj się z Nami

Prosto i wygodnie, o każdej porze. Napisz do nas jeśli masz jakieś pytania - zawsze chętnie służymy pomocą.

Subscribe error, please review your email address.

Close

You're now subscribed, thank you!

Close

Wystapił problem z próbą kontaktu. Wprowadź dane do pól zaznaczonych na kolor czerwony.

Close

Your message has been sent. We'll get back to you soon!

Close